marți, 9 mai 2017

TE SIMT

Te simt aici , dar eşti tot mai departe,
Şi iubirea ta  nu cred să mai am parte,
Tu, ai plecat fără să mă-mbrăţişezi ,
Nu  mi-a rămas decât să te visez.

Atât de tandră , dar de doruri plină,
Mi-ai fost și-mi ești încă lumină,
Nici nu mă lași , nici nu mă vrei ,
Dar, zâmbete zăresc în ochii tăi.

E grea iubire când te-nalți spre soare,
Te arzi cumplit când uneori o ia la vale,
Dar, mari dorințe mă ajut, din nou să mă ridic !
Şi din noroi-n slăvi să zbor un pic.

Am tot visând iubiri, frumoase adevărate,
Cu tine am visat să merg departe, 
Din ce în ce, iubirea îți este tot rece,
Şi nu înțeleg de ce iubirea îți trece.

Mai naăucește-ma cu sărutări o dată,
Şi lăsă-mă să-ți mângâi trupul tău de fată,
Mai zboară-mă , mereu, în necuprins,
Căci iubirea, pentru tine, e jar nestins.

By Dan G
23 Martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu