marți, 9 mai 2017

TE IUBESC

Floarea tropicală ce-nfloreşte în tine,
Mă face să visez  în culori carmine,
Când te alint cu ochii plini de dor,
Îmi săruți lacrimă, nestins izvor.

Tu mi-ai adus în suflet primăvară,             Când nu-mi vorbești, grijile mă omoară. 
Mă prăbușesc şi apoi, tu, mă aduni,
Iubite , te rog nu crede în minciuni.

Te iubesc cum soarele iubeşte luna ,
Cum albatrosul - marea înspumată, Cum trandafirul însetat, iubește roua ,
Fără tine îmi crapă inima în nouă.

Te iubesc în vise, pline sunt de tine,
Când eşti ursuză sau ai privirile senine,
Te iubesc în fiecare clipa, fie zi sau noapte,
Te iubesc cu țipete de dor și-n șoapte.

Te iubesc când ești departe de mine,
Chiar dacă îmi plâng ochii în  batiste fine,
Te iubesc cu spaimă, că-i putea să pleci,
Te iubesc și atunci când ai ochii reci.

Te iubesc chiar de știu c-aș putea să sufăr,
Te iubesc, tenace, fără  ca scutur,
Floarea de iubire de "nu mă uita",
Floare adevărată nu închipuită .

By DAN G
Aprilie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu