marți, 9 mai 2017

TE DORESC ACUM

Într-un ocean de doruri și în valuri,
Mă pierd-n larg, nu mai ajung la maluri,
Secătuit de dorul tău, te doresc acum,
Căci fără tine. Nu pot trăi nicicum.

Încerc să n-o apuc pe drum greșit,
Căci, uneori, gelozia te face un tâmpit,
Când crezi greșit ca altul îți stă în drum,
Și nu mai poți să spui, iubire, te doresc acum.

Mă pierd în gânduri, dar nu sunt singur,
TU, ești prezentă în mine, te-asigur,
Te caut și în somn, să te dezmierd,
Te vreau acum, nu vreau ca să te pierd.

TU știi că mi se taie răsuflarea când te văd,
Fără iubirea ta, sunt doar un biet nomad,
Și pentru tine, toatele greșelile mi le asum,
Căci te iubesc și te doresc acum.

Mai dus, iubito, în ținutul cu Margarete,
Să fiu altar în dragoste, să uit de alte fete,
N-ai crezut, că la fete, am devenit imun,
Îți spun să știi, că doar pe tine, te doresc acum.

BY DAN G
11 Aprilie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu