marți, 9 mai 2017

TE AȘTEPT

Te aștept, iubito, pe faleza mării,
Să-mi dai buzele, în pragul înserării,
Să ne sărutăm, plini de încântare,
Săruturi, divine, ce ne taie răsuflarea.

Am să inspir, atunci, aerul din inima ta,
Adânc, în respirația iubirii mele, nediluată,
Şi-n al dragostei, tandru , tainic mister,
Cu-n sărut, dulce,mă faci stăpân și pe cer

Te aștept, iubito, fierbe sângele-n vene,
Vino, să te sărut, pe buze, pe sprâncene,
Ai să simți cât de mult, te pot iubii,
Când in ochii, plini de dor,mă vei privii.

Te aştept pe piedestalul iubirii ,cu dor,
În umbra speranțelor ce ultimele mor,
Speranțele din inimă se nasc din disperare,
Vino, marea e calmă și luna răsare.

Te aștept, mi-e martor Bunul Dumnezeu,
Cascade de dragoste sunt în sufletul meu,
Vino, fi-mi bucurie, liman salvator,
Mă-nalță, fă-mă un bărbat biruitor.

Te aștept, liniștea în suflete să-ne înflorească,
Iubirea dintre noi veșnic să crească, 
Vino, te aștept, oricât de mult va dura,
Nu mă lasă , dorul nu-l mai pot îndura.

BY DAN G
10 Aprilie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu