marți, 9 mai 2017

M-AI INVATAT


La frumos și dragoste , m-ai învăţat,
Te  simt cu toate simțurile deodat ',
Acuma știu să văd, să ating, să te iubesc,
M-ai învățat, să simt şi-apoi, să îți vorbesc.

M-ai învățat, să măsor timpul cu inima,
Să văd în tine, femeia scăldată de lumină,
M-ai învățat, cumva, să am încredere în tine,
Pe mine,zăpăucul, să-mi fac zilele senine.

M-ai învățat, că imposibil şi niciodată nu există,
Totul e dăruit de  viață  celor care insistă,
Căci dacă vrei, viața îți dă "n" oportunități,
Şi-n iubire sunt o infinitate de posibilităţi.

M-ai învățat, cu vorbe tandre îngerești,
Pe cale le  spui atunci, când iubești,
Îmi vin în minte cuvintele spuse de tine :
Iubește-mă, căci te iubesc, mai mult decât ții tu la  mine.

M-ai învățat, să nu îți mai cer, la orice  fleac, răspunsuri,
Chiar nu mai vreau să pierdem timpul cu frivole, întrebări,
Deși toți îndrăgostiții, sunt prostiți, uneori,
Eu am depășit măsura, sunt de  multe ori.

C-un zâmbet dulce mai făcut sa te iubesc,
Şi ochii tăi, cei minunați, să-i sărut doresc,
Eu te iubesc, doar pentru ce ești tu,
Şi pentru ce simt eu în preajma ta.

By DAN G
20 MARTIE 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu