marți, 9 mai 2017

ÎMI PLACE

Îmi place să te-aud șoptind în noapte,
Când vorbele îți sunt dulci,dulci, toate,
Mi-e inima vie, cu tine, oricând 
Şi ochii ții sărut  înfometat, flămând.

Îmi place să aud cum spui "te iubesc",
Aş vrea să mi-l spui până surzesc,
Să fiu așa, surd, când vreodată îmi vei spune,
Acel cuvânt urât, de toți îndrăgostiții din lume.

Îmi place când îmi dai, un zâmbet, un sărut,
Sunt fericit atunci, ca-n tine am  crezut,
Aş vrea o viață umbra ta să-ți fiu ,
Te voi iubi, îți jur, atâta timp cât sunt viu.

Îmi place când ochii-ți se oglindesc în ochii mei,
Se vede atâta de multă dragoste în ei, 
Şi de voi fi vreodată orb, nu-ți voi uita privirea,
Căci și ochii orbi îți vor vedea, simți iubirea.

Îmi place cum mirosi, a floare îmbobocită ,
Adulmec parfumul tău de roză inflorită, 
Şi inima mi-e mai vie că oricând,
Şi vreu să te sărut, tot mai flămând.

By Dan G
21 Martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu