marți, 9 mai 2017

FRUMOASA și BESTIA


Gândim prea mult, având grave confuzii   
Şi am fost mereu pierduţi printre iluzii,
Doi fluturi goi dansând sub clar de lună
Frumoasa și cu Bestia ţinându-se de mână.

Oglinzi-ciobite , soare-lună răniti de vânt,
Ne este dor, dar în inimi am pus pământ,
Umbre strânse din întâmplare, la un loc,
Frumoasa și Bestia, la suflete și-au dat foc.

Deodată, doi străini în jocul de iubire,
Pierduți, stingheri, între oglinzi murdare,
Cărările se estompează în serile fără apus,
Frumoasa și Bestia cu sufletul răpus.

Ti-e viaţa acum, calvar cu lacrimi fine,
Mă-ntreb năuc, cum să trăiesc fără tine,
Când iubirea ne-a fost portul de pe mal,
Când amândoi ne-am lăsat purtați de  val.
 
Frumoasa mea, cu gândurile pierdute-n necuprins,
Tu știi că surâsul tau e șoapta mea din vis,
Bestia  doar gânduri colorate...poartă-n suflet, 
Cuvântul tău,mi-a fost și-mi este cântec.

Hai să împărțim iubirea la amândoi,
Că în poveste, Sarută-mă cât mai vioi,
Să nu se scuture ultima petala din trandafir,
Te-astept să-mi curmi cumplitul  chin

BY DAN G
17 Martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu