marți, 9 mai 2017

DRAGOSTE E TOT CE CONTEAZĂ

Din nou îmi bate vantu-n spate,
Ai trimis un semn în astă noapte,
Și am dormit în vis îmbrățișați,
Bucuroși că nu mai suntem certați.

Nu mă gândesc cât o să țină,
Povestea de dragoste divina
Cu poza ta-n mâna îți șoptesc,  
Un galeș, tandru TE IUBESC !

Şi tu-mi afirmi cu-n surâs dulce,
Că supărare vine și apoi se duce,
Că îți dai seama, cu mintea trează
Că dragostea, e totul ce contează.

Mâna mi-o întinzi, s-o prind bine,
Nimeni să nu mă ia , de lângă tine,
Să fim iar tâmplă în tâmplă mereu,
Căci ne iubește Bunul Dumnezeu.

Şi tot  mergând pe calea regăsită,
Simt ca mă iubești și-mi ești iubită,
Știu ca pentru tine, nu este un joc,
Sunt fermecat că am puțin noroc.

Din nou, surâsul, tău, inima-mi răpește, Sufletul se-nalță-n zbor și îndrăznește,
Să creadă-n în nebunia ce-ai sădit-o,
În inima la mine, femeia mea iubită.

Şi dacă toate-s doar o simplă amăgire,
Tot ma voi bucura, de clipa de iubire,
Căci vezi, analizând cu mintea trează,
Dragostea e singurul lucru ce contează.

BY DAN G
21 APRILIE 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu