marți, 9 mai 2017

DE CE AI VENIT?

Într-un apus de iarnă liniștită, 
TU, ai venit in viata mea grăbită,
Fără să bați în stâlpul de la uşa,
Doar ai întrat și m-ai făcut cenușă.

Mă-ntreb, astăzi năuc, de ce ai venit,
Erau destul de mulți, dornici de iubit,
De ce, mi-ai alungata liniștea din casă,
Cu insistența ta și cu o vorbă frumoasă ?

M-ai chinuit și otrăvit în gelozie, 
Orice am făcut, nu ți-a plăcut ție,
De ce ai mai venit în viața mea, femeie,
Căci știi, că nu te-am vrut nici o idee.

Mi-ai dăruit un vis cândva și bucurie,
Ne-am scăldat în dragoste și veselie,
De când fluturii au roit in inimá la mine,
Nu pot mânca, nu pot dormi, știi bine.

Și-acum pier ca trandafirii fără rouă,
Fără iubirea ta, îmi crapă inima în două.
După un timp mi-ai dat speranță false,
De ce ai mai venit, cu iubirii plânse?

Nu vreau să mai trăiesc acele clipe amare,
Când supărată, din senin, spuneai vorbe dure,
TU, mai otrăvit în fiecare zi puțin câte puțin,
Mi-ai înecat iubirea, în lacrimi și venin.

De ce-ai venit la mine, atunci, femeie,
De ce în inimá, mi-ai sădit o nebunie
De ce nu mi dai pace,acum, o clipă doar...
De ce mai vii în gând, când știu că este în zadar?

BY DAN G
20 Aprilie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu