marți, 9 mai 2017

ANIVERSAREA TS

Soției mele, Ecaterina !

Tu ești mereu de mine aproape,
Când ochii-mi orbi erau sub pleoape,
Din stele, mi-ai adus lumina înapoi,
Să ne iubim, să trăim viața, amândoi.

Atingeri de Lună, îți dăruiesc pentru un surâs,
La chipul tău, stelele invidioase, privesc chiorâș,
Cu un surâs, magic, izvorât pe chipul tău,
TU, faci primăvară în mine, chiar de  mi-e rău.

Tu poți să-nflorești și să zâmbești mai-apoi,
În tine e suflet frumos și flori din zăvoi,
Din ploaia iubirii un iaz am să-mi fac,
Eu, paznic la baltă, tu plaur pe lac.

Dăruiește-mi iubire, soție, te rog,
Dă-mi sufletul de lumină și foc,
Să intru în tine, ochii să ți-i sărut,
O lume întreagă este-n trupul tău ud.

De fiece dată când te-apleci să mă alinți ,
Mă mângâi cu vise ,când mă săruți,
Poți să-mi faci ce dorești, nu-ar conta ,
Simt că trăiesc și iubesc-lumina ta.

Avem in casă, azi, o dublă sărbătoare,
Mama ta, te-a născut într-o zi mare,
De Bună Vestire când pe lume ai venit, Ursitoare, frumusețe,iubire ți-au dăruit.
Ne strângem cu toții, azi, în jurul tău,
Să mâncăm tortul, de tine făcut, cu decor,
Să bem șampanie până o-m ameți, 
Voioși să-ți cântăm, într-un hazliu cor,
         LA MULȚI ANI CATI !

BY DAN GAVRIL
25 Martie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu