marți, 9 mai 2017

ALEAN TROPICAL

Ah, curcubeul izvort din soare,
Te-a luat cu el în ținuturi tropicale,
Iubito, te iubesc și acolo-n zări,
Și te inspir din vise și chemări

Iubito, zăresc marea-n ochii tăi ,
Şi mi-te închipui în splendoarea ei...
Ah, cald îți este trupul tău de floare,
Mă pierd, în el când stai la soare.

Ești suferință, dor, dulce chemare,
Și un fior plin de pasiune și splendoare,
Cu suflet indulgent și binecuvântat,
Și ești iubirea, bărbatului adevărat.

Ți-ascult tăcerea și, uneori, mă doare,
Dar, îmi înghit durerea, când vii surâzătoare, 
Si te iubesc din ce în ce mai mult,
Și-ncerc din răsputeri să fiu adult.

În ochii tăi, iubito, se nasc noaptea poezii,
Căci iubirea ta mă inspiră la rime mii,
Şi glasul tău,iubito, îl simt ca o romanță,
Ce-mi cântă despre iubire și de viață.

By DAN G
26 MARTIE 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu