vineri, 3 martie 2017

TU EȘTI...

Cu tine-n gând adorm-n fiecare seară ,
Ești freamătul ce ma trezește-n zori, 
Când dorul începe să mă doară,
Respir cu greu, mă trec fiori.

Cu tine trăiesc o nouă primăvară,
Îmi ești oază, caldă, când îmi ninge,
Şi ești izvorul fericirii în fiecare seară,
Lumina ochiului bolnav, ce plânge.

Tu ești bau-baul nopților când nu te văd ,
Ești liniștea și nemurirea când te-ating,
Mă porți cu jocul tău în rai și-n iad,
Şi mă îmbeți, fără un strop de resling.

Te-ai cuibărit in gândul meu încet, ușor,
Mă înconjori cu șoapte ce mă amețesc,
Inspir parfumul tău de cimbrișor,
Ești melodia inimii ce o iubesc.

Tu îmi ești în fiecare dimineață mângâiere,
Ești îngerul ce-mi alină suferința,
Ești valul mării ce mă poartă în tăcere,
Spre limanul tău să ne-mplinim dorința.

By Dan G
12 Ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu