vineri, 3 martie 2017

PRIVEŞTE-MĂ, ZÂMBEȘTE-MI

Lasă-ți ochi peste inima mea,
Primeşte-mă... Simte-mă.. Ia-mă,
Şi adu-ți aminte, ca sosit vremea,
Şi primăvara din tine mă cheamă.

Îndreaptă-ți privirea spre sufletul,
În care fluturii roiesc printre florile,
Iubirii de tine sădite cu zâmbetul,
Înflorind-ne, încălzindu-ne, chipurile.

Șterge-mi lacrima care îmi inunda ochiul,
Când te zăresc cu mâna-ntinsă spre  fericire,
Ștergeți din minte tristețea, pustiul,
Dragostea mea nu este o amăgire.

Lasă-mă să-mi așez pleoapele pe sufletul tău,
Uită de Făt Frumosul din visele din trecut,
Priveşte-mă.. Nu sunt chiar bau-bau,
Zâmbește-mi pentru un nou început.

Adu-ți aminte că timpul neîncetat trece, 
Doar să trăim noi și mai frumos, fericiți ,
Fluturii din noi niciodată să plece,
İmbătându-ne de amor hămesiți .

By Dan G
17 Ian 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu