vineri, 3 martie 2017

MAI FRUMOASĂ


Când ochii mi-i închid, chipul tau mi-apare
Sufletu-mi ia foc și inima mi-e floare...
Vad licurici în ochii tăi și zâmbetul cuceritor ,
Priviri pătrunzătoare cu aer visător.

Depun săruturi, pe trupul tău fierbinte,
Atingeri diafane îmi dai cu tandre șoapte,
Săgeți de foc în trupuri ne pătrund, 
Zâmbești și ochii mei cu drag răspund.

Sângele-n vene începe a-mi  clocoti,
Când mă gândesc la clipa când ne vom însoți,
Dar timpul se oprește și sunt supărat,
Că ziua s-a ivit și eu m-am deșteptat.

O, te-am visat, Zeiță de mare și de soare,
Dar ziua-i mai frumoasă, tu ești cuceritoare,
C-un zâmbet larg faci visul nopții să dispară,
Căci în real ești mai frumoasă decât-n visul de aseară.

                By Dan G 
             14 Ianuarie 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu