vineri, 3 martie 2017

ÎȚI SCRIU..

Îți scriu "te iubesc "pe-un petec de cer,
Am grijă, să nu-l șteargă o boare de vânt ,
Să vezi, iubito, cât sunt de sincer,
Simte, nu  crede doar în cuvânt .

Îți scriu " te iubesc" pe marea lină 
Când valuri n-ar șterge ce-am scris,
Să-mi vezi inima într-o altă lumină,
Să crezi-n iubire, chiar de-i pe furiș.

Îți scriu "te iubesc" pe piscuri de munte,
Alung norii ca ploaia să nu-l șteargă,
Să vezi ghiocei iubirii, pe tâmple cărunte,
Să simți, că pentru mine, ești lumea întreagă.

Îți scriu "te iubesc" pe străzile din oraș, Și umblu năuc, să păşesc ce-am scris,
Să nu-l măture cineva într-un făraș,
Să-l arunce nepăsător în vre-un tufiș.

Vreau să culegi tu, tot ce am scris,
Să simți ca amorul nu-i efemer,
Deși, poate, nu sunt un macho de vis,
Știu să-ți arăt a iubirii mister.

By Dan G
19 Ian 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu