vineri, 3 martie 2017

CU TINE, FLOARE TROPICALĂ


Aș vrea să fiu cu tine în fiecare clipă,
Să ne plimbăm pe plajă-n fiecare seară,
Când briza mării ne-nvelește cu-o aripă,
Să ascultam cum cântă Armik la chitară.

Aş vrea să simți că ești iubită ,
Să-ți spun povestea fermecată,
Dintre o Bestie și-o frumoasă fată,
Să mă săruți pe ochii, grăbită.

Aş vrea să lași ce-a fost urât în urmă,
Să râzi cu mine, pe țărmul înstelat ,
Când  Bestia te urmează ca o umbră,
Gata să-și plece fața pe păru-ți minunat.

Mă-nvăluie căldură ca o boare,
Când te privesc pe plaja tropicala,
Mă simt năuc de-a ta candoare,
Când mă saluți, firesc, cu HOLA !

Cum să te duc în cuibul făurit cu grijă?
Să fac să înțelegi, femeie dragă,
Că vreau să-ți fac castele de nisip pe plajă,
În care să-mi dai sărutul tău cu gust de fragă

By Dan G 
06.Ian.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu