luni, 6 martie 2017

AȘ VREA SĂ-ȚI CER IERTARE

Aș vrea să-ți cer iertare încă o dată,
Că n-am dat crezare șoaptei tale de amor,
Şi am uitat că mai există dragoste curată,
Care îți umple sufletul cu fericire și cu dor.

Aş vrea să-ți fiu bărbatul care-ţi place,
Să nu am  timp de îndoieli,
Şi vreau să am un vino-ncoace,
Speram că  inima ți-o voi șterpeli.

Nu pot să cred, că am căzut  învins,
De dragostea ce-n lanțuri m-a prins,
Nu pot să uit privirea ta cuceritoare ,
Căci fără tine nu am nici o valoare.

Tu ai știut să vezi, ce-i frumos în mine, Când în suflet ai știut să-mi găsești ,
Grădini cu trandafiri şi dimineți senine,
Şi dragostea din basme și povești.

Îți cer iertare, poate nu-i târziu,
Să mă saluți din nou cu "Hola"
Când sunt cu tine, mă simt viu,
Şi mă îmbăta chiar și-o cola.

                        BY DAN G
                    21 IAN 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu