vineri, 3 martie 2017

AȘ VREA SĂ MĂ TOPESC

Aş vrea să mă topesc în tine,
Te doresc atât de pătimaș,
Că mintea se-nvârte în tonouri line,
Şi te caut noaptea prin oraș.

  Aş vrea să mă topesc-n buzele fierbinți,
Când dintii mei zvâcnesc să te apuce,
De sânii ce m-au scos din minți,
Cu rotunzimea care mă seduce.

As vrea să mă topesc-n mâinile diafane,
Care mă atrag gingaș în tine,
Căci sunt delicate, năzdrăvane ,
Şi știu să-mi dea frisoane-n vene.

Aş vrea să topesc în ochi-ți luminoși,
Căci nu mă satur, niciodată, să-i privesc,
De dimineață până seară sunt voioși,
Cu drag în ei mă oglindesc.

Aş vrea să mă topesc  în inima ta,
Să nu o mai ia razna când te ating,
Palpitând obraznic să fie alintată,
Şi aleanul din ea să-l alung.

Aş vrea să-ți mai spun,  Zeiță,
Tu, ești îngerul ce-a învins răul din mine,
Deși l-ai zăvorăt cu lacăt fără cheiță,
Tot am să mă topesc odată în tine.

                     By DAN G
                   16 IAN 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu