joi, 9 iunie 2016

VINO, VINO..

Vino să-ți citesc destinul nostru,
în timp ce mă înveți să te iubesc,
vino să-i faci inimii mele șmotru,
căci târziu ți-a arătat ca te doresc.

Vino să vezi cum miroase a noi,
sa te cânt, încânt, cu dor și fiorii ,
vino, mă tremură pe patul de caprifoi,
când luna-i pitită în stratul de norii.

Vino să te strâng în brațe înflăcărat,
am învăța cum îți place să te iubesc,
vino, îți murmură trupul înfometat,
căci târziu am reușit să te găsesc.

Târziu ne-am apropiat unul de altul,
ne-am cautat zadarnic ani lungi,
când te-am găsit ți-se ofilea zâmbetul,
de atâta tristețe nu știai unde să fugi.

Vino, dă-mi mâna să pun în ea un sărut,
lasă-mă să îmi îngrop față în palmele tale,
obrazul tău să-mi atingă părul cărunt,
să visez că fugi... ca să-mi ții calea.

Vino să-ți simt trupul de  femeie matură,
care mă vibrează, mă șoptește, iubește,
vino să-mi descânți de deochetură ,
Vino, prea târziu am învăţat cu se trăiește

                       By Dan G
                      9 Iunie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu