marți, 10 mai 2016

VRAJA IUBIRII


În părul tău mi-aș face un loc,
Uitarea, pasiunea să o găsesc,
Cuib de dorință, unde iau foc,
Te vreu acum, te doresc.

Din potirul buzele tale aș sorbi,
Dulcele-amarui,  sărutul de dor,
Doar ție, viața mi-aș putea dărui,
Să ne pierdem flămânzi in fior.

Pe sanii tăi trandafiri aș picta,
Cu sute și mii sărutări calde,
Depuse gingaș pe forma perfectă 
De dorință, focul din mine mă arde.

Orbit de pasiune devin sclav,
Al plăcerilor noaste fierbinți,
Te-alint și-mi șoptești la ureche suav,
Iubite, ajunge, haide să fim iar cuminți.

Cu oare putem fii, copiii nevinovați,
Când în trupul tău m-aș pierde năuc,
În dragoste suntem acum bogați,
Cum aș putea să te las, doar nu-s caduc?

Vraja iubiri ce-o credeam stinsă,
Mă arde de dor și mă-ngheță de frică,
Că nu aș mai simți sarutarea-ți aprinsă,
Fără zâmbetul tău, lumea mi-e mică.

                        By Dan G
                     10 Mai 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu