vineri, 29 aprilie 2016

RUGĂ PENTRU PĂRINȚI

Enigmatici si cuminti, 
Terminându-si rostul lor, 
Lânga noi se sting si mor, 
Dragii nostri, dragi parinti.

Chiama-i Doamne înapoi
Ca si-asa au dus-o prost, 
Si fa-i tineri cum au fost, 
Fa-i mai tineri decât noi.

Pentru cei ce ne-au facut
Da un ordin, da ceva
Sa-i mai poti întârzia
Sa o ia de la început.

Au platit cu viata lor
Ale fiilor erori, 
Doamne fa-i nemuritori
Pe parintii care mor.

Ia priviti-i cum se duc, 
Ia priviti-i cum se sting, 
Lumânari în cuib de cuc, 
Parca tac, si parca ning.

Plini de boli si suferind
Ne întoarcem în pamânt, 
Cât mai suntem, cât mai sunt, 
Mângâiati-i pe parinti.

E pamântul tot mai greu, 
Despartirea-i tot mai grea, 
Sarut-mâna, tatal meu, 
Sarut-mâna, mama mea.

Dar de ce priviti asa, 
Fata mea si fiul meu, 
Eu sunt cel ce va urma
Dragii mei ma duc si eu.

Sarut-mâna, tatal meu, 
Sarut-mâna, mama mea.
Ramas bun, baiatul meu, 
Ramas bun, fetita mea, 

Tatal meu, baiatul meu, 
Mama mea, fetita mea. 

De Adrian Păunescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu