miercuri, 13 aprilie 2016

LA MULȚI ANI, MIE !

Salut !.. sunt Dan, un tip obișnuit,
bărbatul ce zâmbește-n fotografie ,
că astăzi de ziua mea sunt fericit,
ca pot sa scriu : la mulți ani, mie !

Tot ce îmi doresc de ziua mea,
familia, prieteni și eu, să fim bine ,
fercire mare, să aibă toată lumea,
Dumnezeu cu sănătate să ne aline.

Melancolii îmi picură-n suflet cu duiumul,
a mai trecut un an, un anotimp, o vară,
timpul e tot mai grăbit, să îmi arate drumul,
spre sfârșitul vieții, nu spre a vieții primăvară.

Am avut în viața mea bucurii și zile bune,
când luam viața în piept cu încredere totală,
și zile rele când dezamăgit și plin de oboseală,
stresat că n-am să pun copiilor pe masă pâine.

In viața e bine să apreciezi ce ai,
să nu tânjim după averi fabuloase,
trebuie să agonisim mijloacele de trai,
prin munca, nu prin furt sau vorbe mincinoase.

Îmi râd ochii acum când împlinesc 56 de ani,
și îmi doresc să-mi fie bine cu toți ai mei în jur,
să râdă, să-mi mănânce tortul cu crema de lămâie,
să joace și să cânte : LA MULȚI ANI, MIE !

                              By Dan G
                        12 Aprilie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu