vineri, 22 aprilie 2016

NE PLOUĂ ÎN SUFLETE


Îmi plouă în suflet cu vise pierdute,
Îți plouă și ție cu amintirea a trei primăveri, 
Nu pot să uit ochii cei sărutam ieri,
Degeaba te minți, ți-e dor de clipe trecute.

Îmi plouă în suflet cu păreri de  rău,
Din inima, facrimi de sânge îmi curg,
Ploaie e rece și-n sufletul tău,
Pentru că amintirii dragi îți vin în amurg.

Îmi plouă în suflet, visul s-a spulberat,
Pentru că într-o seară iubirea ți-ai rătăcit,
În mândria absurdă și orgoliul tău disperat,
Să îmi arăți că ai avut sufletul nefericit.

Îmi plouă în suflet, pentru ca chiar te-am iubit,
Îți plouă și ție, îmi spui, te doare că ai eșuat,
În zboruri de fluturi, care nu au mai roit ,
Pentru că totul ai spulberat, eu te-am uitat.

                               By Dan G
                         21 Aprilie 2016 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu