duminică, 17 aprilie 2016

ÎȚI CER IERTARE..

Îți  cer iertare, dacă te-am iubit prea mult,
când îmbătat de dragoste, eram un rege,
dintr-un copil al străzi am devenit adult,
făcând lucruri, pentru tine.. dincolo de lege.

Îți cer iertare, dacă am crezut în șoapta-ți mincinoasă ,
iubite, te voi iubi până la sfârșitul lumii ,
jurai de zor, cu vorba ta mieroasă,
și am crezut.. îndrăgostiții sunt ca nebunii.

Îți  cer iertare, dacă am crezut ca pentru noi,
planetele s-au aliniat, cum scrie Tucă în carte,
 reîncepeam să pot privi la soare, să uit de ploi,
credeam în iubirea ta, atunci și după moarte.

Îți  cer iertare, dacă lumea are totuși un sfârșit,
armaghedonul pentru mine a sosit curând,
uitând de jurăminte, ți-ai găsit un nou ursit,
lăsându-mă cu ochii goi, plângând.

Îm cer iertare, dacă acuma pot să respir,
să fiu din nou eu, să încep o nouă viață,
să nu mai lacrimez... zile și nopți în sir,
pot să arat că nu mai sunt pierdut în ceață.

Îți  cer iertare, dacă nu mă interesează,
punctele tale de vedere în orișice privința,
vreau să te uit să fiu un om cu mintea trează,
ce știe să iubească cu patos și credinţă.

                        By Dan G
                      16.04.2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu