sâmbătă, 2 aprilie 2016

ȘARM, ȘARMANTĂ

Ești tânără,frumoasă,cu chipul fin șarmant,
Ești tânără șarmantă,cu corpul,fin,apetisant,
E suficient să-mi cânți, odată, iubirea,tainic
Și inima-mi va zvâcni în mod frumos și trainic.

Ți-ascult un cântec de iubire,cu glasul-ți trist,voalat,
Și  m-am îndrăgosti,de-al tău suflet,șarmant, nevinovat,
Tu, poți cu un sărut șarmant, să mai fiu salvat,
Pe-ncheitura gâtului,atât de fin,dezveșmântat.

Sunt cam topit ,de sufletul-ți curat, frumos ...Mă crezi?
Chira azi...Acum..Privește-mi sufletul șarmant...Nu vezi?
Că-mi ești mereu o zâna bună,cu ochii plini de Iad și Rai,
Și recunosc...îmi place privirea ta șarmantă ,ce-mi inima furai.

Ești tânără ,puțin nedumerită,ușor vrăjită de-un tip șarmant,
Ți-e pofta să te țin de mână,să îți zâmbesc ,privindu-te ,electrizant,
Să mă săruți și-n somn ,cu trupurile împletite-n noapte,
Ți-e dor de-o viață plină de iubire, de tandre șoapte.

Mi-e dor de zâmbete îndrăgostite...de zbor greieri în stomac ,
Ți-e dor de-amor nebun ,aprins, în barca de pe lac,
Mi-e dor de tot ce a fost şi ce v-a fi…cu șarmul nostru de poveste,
Adu-ți aminte ești a mea...deschide-ți ochii mă privește.

                                  De Dan G
                                 02.04.2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu