luni, 4 aprilie 2016

CE ESTE VIAȚA ?

Ce este viața, am întrebat un filozof?
Viața-i mister, să-ți spun mai multe, nu pot,
Ce este viața, am întrebat un om sfânt ?
Viața-i o rugăminte, când cazi, de ea înfrânt.

Ce este viața, am întrebat poetul ?
Viața-i e poezie, hai să-mi citești poemul.
Ce este viața, am întrebat un muzician ?
Viața-i refrenul cântat de ciocârlii în lan.

Ce este viața, bunul meu părinte ?
Întreb, sfios, privind către cer la Dumnezeu,
Viața-i iubirea ce nu o poți descrie în cuvinte,
Viața e dragostea ce creste tine, fiul  meu.

Pierdut în gânduri spun: Da, au dreptate cu toții ,
Ce ar fi viața fără muzică,  mister și poezie?
Fără iubire, cine ar mai asculta un tril de ciocârliei ?
Viața fără iubire, ar fii... o viață de roboți.

                         By Dan G
                       04.04.2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu