miercuri, 24 februarie 2016

AȘ VREA SĂ ȘTIU...


Aș vrea să știu ce porți în suflet,
să văd dacă ești mai fericită, 
să știu dacă părul îl mai porți răzleț,
și mai ales să știu de ești iubită.

Nu știu, de ce-mi doresc aceste lucruri, 
știu doar că-n viața mea ceva lipsește,
acel ceva îl caut-nencetat prin ceruri,
sufletul însingurat știe ce-și dorește.

Amintirile sunt rănile sufletului meu.
de când s-au rupt din noi, aripile iubirii,
și Dragobete te-a dus în casa unui zmeu,
ați luat cu voi și vântul dulce al fericirii.

Am învățat să-mi văd viața, să fug de foc,
te las pe tine să zbori cât de sus ai vrea,
ai crezut, mereu,că iubirea este un joc, 
să-ți spun mai mult ?.. o, nu...prefer tăcerea.

Acuma știu, că dacă te apropii mult de foc,
poți lua foc și tu, fără să știi, fără să vrei,
ascultă, cercetează, poate ai un pic noroc,
și nu te-apropii prea mult de oameni răi.

                  By Dan G
                 24.02.2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu