vineri, 8 ianuarie 2016

VINO ACUMA


Vino acuma, hai vino în noaptea mea plânsă ,
vino, te-ascunde în palma, caldă, deschisă,
dacă ai să vii, te voi invita să dansăm un vals,
și vom dansa cu îți place ție, pas cu pas.

Vino să te privesc cum dansezi provocator,
făcând volute, răsucind mâinile ca un cocor,
prins în jocul iubirii se-nalță până la nori,
vino acum să am în viața doi sori.

Vino iubire, fii sufletul meu oglindă,
orișicare clipă fără tine mă doare,
orișiunde mă duc, fără tine, mi-e răcoare,
vino, mi-e dor de tine, de privirea ta blândă.

Vino acuma, nu mai sta și privi înapoi,
gândește-te bine, ce frumoși eram amândoi,
vino iubire,într-un, abis să ne-aruncăm suferința,
să uităm ziua când amândoi ne-am uitat credința.

                                        By Dan G
                                08 Ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu