miercuri, 20 ianuarie 2016

RÂZI FEMEIE FERMECATĂ...


Râzi,femeie îmbujorată,de-al soarelui sărut.

 Râzi acuma fără grijă... norii negri au trecut,

 Te așteaptă-o viață lunga, cu iubire și parfum,

 Fericită doar să fii...dragostea îți stă-n drum.


 Râzi ,femeie, să-ți vad ochii strălucind,

 Sub sărutul meu,  iriși din ei se-aprind,

 Tu ești apă... îmi ești aer, îmi ești soare,

Vreau să mor... în a ta îmbrățișare.


Râzi femeie... cântă iubirea-n mine,

 Mult mai mult decât tu știi,

 Când te aștept din nou să vii,

 Nopțile să-mi le umpli cu-nbrățișări divine.


Ochii-mi râd... plin de viață mi-e glasul,

Pentru tine pot să-nconjor pământul,

Zâmbești, plângi... apoi iarăși îmi zâmbești,

O... ce suflet de femeie, tare... mă-nebunești ...


                          By Dan G

                         20 Ian. 2016 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu