luni, 25 ianuarie 2016

DORINȚĂ



Vreau să te am aici pe pieptul meu,
Să intri-n ochii mei şi să rămâi acolo.
Aș fi mai fericit decât frumosul zeul Apolo,
Vreau , dragostea ta ,să fie al meu alizeu.

Să dorm în părul tău,să cuibăresc acolo,
Să mă sufoce parfumul tău , de fân cosit,
Să mă fac mic, să nu mai fiu găsit,
Cu ochii plini de lacrimi ,mă simt iubit.

Să mă absoarbă inima ta, să mă pompeze,
În sângele tău să mă dizolve acolo în tine .
Să stau pitit,ca nimeni să nu mă salveze.
Sărutul meu doar ție îți aparține. 

Sufletul tău când e singur și trist,
Are nevoie de un om, de un sufletist ,
Atunci mă vei găsi acolo,aștept să anunți,
Nu vreau să mă vezi,doar să mă simți.

Vreau să te transform în iubirea curată,
Aș vrea să-mi curgi prin venele câteodată, 
Să-ți suflu-n palme,inima să ți-o încălzesc,
Mereu să nu suferi ,să nu plângi îți doresc.

By Dan G

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu