duminică, 24 ianuarie 2016

MI-AM PREGĂTIT CĂMARA INIMII...

Mi-am pregăti cămară inimii în cinstea 

veniri tale pe orbita sufletului meu, 

am  scos toate umbrele pictate în gri închis, 

m-am scuturat de amintirile prăfuite. 


Mi-am pus zâmbete în ochii triști și bolnavi, 

să aibă puterea să te privească-ndrăgostiți, 

de sufletul tău cald ... la care abia pot privi, 

să-ți spună că ar vrea să fie, de tine, iubiți ! 


Am  așezat vaze cu florile tale preferate, 

ghirlande de roze roșii, frumos parfumate, 

să simți cum miroase a dragoste și credința, 

în suflet, inimă, în întreaga mea ființă. 


Vino degrabă, destinul mi-e în palmele tale , 

lasă-mă să-mi ating ochii de mâinile-ți calde, 

să adorm fericit că dintr-o fericită întâmplare, 

ai reușit să-mi aduci în suflet consolare. 


Mă freamătă dorințele și te aștept să vii, 

să-ți lași parfumul trupului de femeie, 

care mă-ncăntă, îmi dăruiește a inimi cheie, 

mă tremură ca și izvorul cu apă vie. 


         By Dan G

           24 Ian 2016 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu