joi, 28 ianuarie 2016

IUBIRE IV


Îți place când îți soptesc;te iubesc,
Aș vrea să  îți  dovedesc că te doresc,
Minciuni nu pot rosti ,nici dacă aș vrea,
Te am ascunsă-n suflet, inima ta este a mea.

Ți-e frică de tot ce-n iubire rău poate să fie,
Nu  te părasesc,nu crede asemenea prostie,
Tu ești prințesa mea din flori și din verbină,
Știu, inima ta vede, în sufletul meu, lumină.

E greu să crezi că din senin te-ai îndragostit,
Dar ai o minte luminată,nu crezi că ai greșit,
Inima ta nu te minte,ea știe mai bine,
Că te iubesc, ești sufletul din mine.

Noi doi-n viața am trecut prin clipe grele,
Ne-avântăm ,cu drag,plutim în zbor la stele,
Acuma îți dorești să-avem doar zile senine ,
Tu știi cel mai bine dorul să mi-l aline.

Suntem ,valurile oceanele de pe glob,
Ne-avântăm în nopții de patimi mistuite,
Cu ale noastre suflete,tainc,îndrăgostite,
Să fim din două picături, un singur strop.

                         By Dan G
                       28 Ian 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu