luni, 11 ianuarie 2016

DORINȚĂ IV


Aș vrea să fiu în preajma ta să îți vorbesc,
Să-ți vad privirea minunată până nu orbesc,
Aș vrea, iubire, să mai stai un pic cu mine,
Fii bună, învață-mă să stau-n beznă fără tine.

Aș vrea să nu tresar când nu mai ești cu mine,
Să-mi dai, să-ți daruiesc doar dimineții senine,
Un zâmbet să îmi dai în fiecare dimineaţă ,
Aș vrea să-l văd cât ochii mei mai au puțină viața.

Aș vrea să-ți fur un zâmbet, să am o amintire,
Îți jur că-l voi purta în suflet, să nu îl pierd,
Ba chiar mai mult, îi voi deschide inima din piept,
Să simt căldura ta când voi fi năuc, fără privire.

Aș vrea să mă-nveți să merg de unul singur,
Să pot păși pe drum fără să caut ființa ta,
Aș vrea să îți sădesc în inima un mugur,
Când voi orbi,și voi orbi, să-mi dai credință.

Aș vrea să mă-nveți să dorm-n noapte fără tine,
O, câte lucruri aș vrea să mă-nveți , iubire, 
Aș vrea când voi orbi de tot să nu îmi ies din fire,
Nicicând n-ai poți, să mă-nveți să trăiesc fără tine.

                                  By Dan G
                                11 Ianuarie 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu