vineri, 22 ianuarie 2016

AȘ VREA SĂ-MI CERI IERTARE...

Aș vrea să-mi ceri iertare câteodată,
că am dat crezare șoaptei tale de amor,
mi se-umplea sufletul cu bucurie și cu dor,   
acceptând minciuna ta drept vorbă curată.

Am vrut să fiu bărbatul care-ţi place,
nu am avut chef sau timp de îndoieli,
am vrut mereu să am un vino-ncoace,
speram că într-o zi inima ți-o voi șterpeli.

Aș vrea să uit că am căzut  învins,
de dragostea ce-n lanțuri m-a prins,
aș vrea să uit privirea  ta de vrăjitoare,
ar trebui să știi... trădarea nu mai mă doare.

Acum v-a alege alta ce-i frumos în mine,
veselă v-a fi când în suflet are să-mi găsească,
grădini cu trandafiri albaștri şi dimineți senine,
și cine știe...poate o să vrea să mă iubească.

                        BY DAN G
                      22 IAN 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu