duminică, 1 noiembrie 2015

VREAU...



Vreau să-ți gust dulceața de pe buze ,
Vreau să-ți dezleg misterul din privire,
Privirea ta e dor curat, nu efemere raze,
Vreau să simți iubirea,să-ți fiu izvor de fericire .

Mi-e sufletul un cuib de dragoste săpat-n tine,
În cuibul meu te-am ,acum și-n veșnicia care vine,
Tu ești,ști bine,dorința ce m-a întors din nou la viață,
Ești înfrunzirea mea în floarea ta imaculată.

Vreau trupul meu să-ți bea miresmele iubirii tale,
Vreau să-ți distilez parfumul tău cel diafan,
Aroma ta de floare ce-o lași în urma pe-al meu divan,
Simt inima cum soarbe mireasma ta de gladiole.

Nicicând nu îți voi trăda iubirea,privind femeile străine,
Eu te iubesc năvalnic femeia mea măiastră,
Cu dragoste te învălui,îți voi turna în viață clipe senine,
Ai sufletul duios,binecuvântat ,tu floarea mea din glastră.

Covor de dragoste aștern în cuibul nostru de mister,
Cobor perdele iubirii nostre,le primenesc din cer,
Vreau să îți ofer cămin la mine-n sufletul deschis,
În farmecul enigmei dintre noi,trăim real și nu în vis.

By Dan G
 01 Noiembrie 2015