luni, 9 noiembrie 2015

DORINȚĂ III


Știu că ești acolo, undeva , mă vrei-n viața ta,
ai vrea să vii să mă alinți ,iubirea să-mi aline, 
 dorul năuc ,când mă gândesc la tine,
cu ființa mea năucă, de mult nesărutată.

Aș vrea să-mi vezi tristețea când ne desparte norii,
și ochii cum orbesc ,nu se mai scaldă-n culori,
adorm în zorii zilei și lacrimi curg-n vis,
îmi sunt alean în noaptea în care mi-ai trimis.

Aș vrea să nu mai pleci,să-ne iubim o veșnicie,
să stăm îmbrățișați să ne simțim pulsul , 
umbra ta să-mi urmărească mereu pasul,
râzând ascuns când îți mai spun câte-o prostie.

Aș vrea să stai unde iubirea mea îți este casă,
tu știi și-ți place că sufletul din mine nu mă lasă,
să plec hai-hui și să rămâi abandonată,
ai vrea să stau unde iubirea ta îmi este viață.

By Dan G
09.10.2015