marți, 24 noiembrie 2015

ÎN SEARA CÂND NE-AM CUNOSCUT


În seara când te-am cunoscut,
În ochii-mi triști lucea tăcerea,
Cântam încet în grai necunoscut,
Un cântec trist să îmi alung durerea.

În seara când te-am cunoscut,
Eram cu fața-ntoarsă spre pământ,
Lovit-n suflet, abandonat-n vânt,
Eram un suflet dus în absolut.

În seara când ne-am cunoscut,
Lumină caldă ai adus pe fața mea,
Privirea ta, când ai zâmbit, lucea,
Mai caldă, mai gingașă ca o stea.

În seara când te-am cunoscut,
Umblam pribeag de dragoste prin lume,
Zâmbind ușor, mai strigat pe nume,
Să vin la poarta ta că mai plăcut.

Din seara când m-ai copleșit,
Cu blânde șoapte de incurajare 
Lumină, liniște în suflet am găsit,
Pe strada mea e iarăși cald și soare.

De-atunci privesc cu drag spre casa ta,
Privirea-ți magică îmi alungă norii,
Și stele din nou tresar când se ivesc zorii,
Oftez de dor, privind făptura-ți minunată.

By Dan G

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu