sâmbătă, 28 noiembrie 2015

AM FOST ÎN DRAGOSTE UN OM BOGAT ...


Am fost în dragoste un om bogat,
Aveam în patul tău cel mai frumos palat,
Surâsul tău, când cald, când rece,
Era în inimă stăpân... Un rege.

Am înălțat în stele, femeie minunată,
Oceane de respect și dragoste curată,
Visând că voi fi pe trupul singur împărat,
Dar repede toate castele s-au dărâmat.

Am fost în dragoste un cerșetor,
Umblam pribeag prin margine de lume,
Căutând iubirea ta cu-n aer visător,
De dimineața-n zori până la soarele apune.

Am fost, iubito, în dragoste un rege,
Când din iubirea , ne-am făcut-o lege,
Şi-atunci iubire veșnică ne-am jurat,
Cine trădează, de D-zeu, să fie condamnat.

 În trupul tău sunt cele patru anotimpuri,
Privirea ta e primăvară în surâsuri,
Ești vara cea torida când îmbătată de iubire,
Mă duci cu drag în toamna cu parfum de mere.

Am fost și cel mai sărac pribeag din lume ,
Când s-a lăsat cu iarnă în privirea ta,
Mi-ai sărăcit iubirea cu fața ta de gheață,
Lăsându-mi sufletul să plângă - n spume.

Dar viața nu stă în loc, ea merge inaite,
Nu-i pasă de femeia ce a uitat de jurăminte,
Voi sterge amintirea ta, mergând cu ea odată,
În sufletul , v-a înflori o altă roză parfumată.

BY DAN G
28 Noiembrie 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu